Jelenlegi hely

Garancia, Reklamáció

  • A gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.
  • A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk.

           Az ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a 62/558-730-as számon érdeklődj!

  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek készhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mail-en!
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.
  •  a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 29. § (1) bekezdésének c/ pontja amely  kifejezetten az egyedi gyártású termékekre vonatkozik.
     
    „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás jogát)
    c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”