Jelenlegi hely

Milyen visszaigazoló e-maileket küldünk rendelésed leadása után?

Visszaigazoló e-maileket a rendszerünk automatikusan küldi. Freemail, vipmal, citromail levelező rendszerek sajnos ritka esetben letiltják a leveleinket. Érdemes megbízhatóbb e-mail szolgáltatót használni. Gmail, yahoo, hotmail megbízható e-mail szolgáltatók közé tartoznak.

Amennyiben a beérkező levelek között nem találod a visszaigazolásunkat, ebben az esetben kérjük nézd meg a spam illetve promóciók mappát is.

 

Automata visszaigazoló e-mailek rendelés leadását követően:

1.. "köszönjük a megrendelésedet" - ebben az e-mailben található a rendelésed összegzése, illetve a rendelés azonosítód. Ebben az esetben a rendelésed állapota: "Függőben - függöben". Ez azt jelenti, hogy sikeresen leadtad a rendelésedet és felülvizsgálatra vár. Felülvizsgálat a következő munkanapon történik.

2: "rendelésed állapota megváltozott" - ebben az esetben a rendelésed állapota "Feldolgozás - függőben"-re módosult. Ez azt jelenti, hogy a rendelésedet elfogadtuk és elkezdtük a grafikai munkálatokat, illetve bekerült a nyomtatási sorrendbe.

3.: "rendelésed elkészült" - ebben az esetben a rendelésed állapota "teljesült/feladva"-ra módosult. Ez azt jelenti, hogy a rendelésed elkészült és az e-mail küldés napján átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot. Várható kézbesítés a kövezkező munkanapon történik. 

 

Rendelés elutasítása esetén is küld a rendszerünk automata e-mailt, mely tartalmazza a rendelés azonosítódat, adataidat és az elutasítás okát is.