Rendelés menete

1. Rendelés leadása (egyedi tervezés vagy Shop-os termék)

2. Automata visszaigazoló email (látványterv a tervezetről) küldése

3. Rendelés feldolgozása (következő munkanapon keződik): emailt kapsz a rendelés feldolgozásának elkezdéséről és a szállítás megkezdéséről

- Fizetés ellenőrzése (utalás, bankkártyás fizetés). Utalás esetén csak az utalás beérkezése után folytatódik a folyamat.

- Termék előkészítése, megrendelése, ha nincs raktáron

- Gyártás

- Csomagolás

4. Szállítás futárszolgálatal/ küldés a személyes átvétel helyszínére

A rendelés leadása után automata emaileket kapsz a rendelésed állapotának változásairól egészen a szállításig. A szállításról a futárszolgálattól fogsz kapni értesítőket vagy munkatársainktól, ha személyes átvételt választottál. Ha a beérkező levelek között nem találod az értesítéseket, kérjük nézd meg a spam illetve promóciók mappát is.
A freemail, citromail rendszer blokkolhatja az automatikus e-mailjeinket, amelyeket a rendelés leadását követően küldünk. Amennyiben freemailed, citromailed van és nem kapsz választ, kérjük érdeklődj telefonon. 
Rendelés elutasítása esetén is küld a rendszerünk automata emailt, amely tartalmazza a rendelés azonosítódat, adataidat és az elutasítás okát is.
 
A rendelések teljesítésének időtartama a rendelés elfogadásától számított 3-4 munkanap, ami forgalomfüggő. Ha a rendelésed sürgős, akkor mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a határidőt! A szállítás normál esetben 1 munkanapot vesz igénybe. A teljesítés ideje a karácsonyi időszakban kitolódhat.
 
A rendelésekről automata számlák készülnek, amelyeket emailben küldünk ki, ez nem egyenértékű az elektronikus számlázással. Az emailben kiküldött bizonylat csak akkor lesz tényleges adóügyi bizonylat, ha kinyomtatásra kerül papírlapra és a könyvelés anyagába helyezi. Kérjük, emiatt is, hogy fokozottan figyeljen az email címe helyes megadására.